„Smiltynės perkėlai“ siekiant visapusiškai atitikti klientų interesus, nuo 2017 metų gruodžio 1-osios Naujojoje perkėloje pradėti vykdyti itin pasiteisinę naktiniai reisai. Taip pat klientų patogumui nuo šių metų balandžio mėnesio pradėjo veikti trumpasis klientų aptarnavimo telefono numeris 1870, rašoma pranešime spaudai.

Naktiniai reisai sulaukė populiarumo

Naujosios perkėlos naktiniai reisai sulaukė gana didelio keleivių susidomėjimo. Nuo gruodžio 1-osios iki šių metų kovo mėnesio pabaigos, perkelta kone keturi tūkstančiai automobilių: 2115 automobilių iš Klaipėdos į Smiltynę ir 1879 automobiliai iš Smiltynės į Klaipėdą.

Iš Smiltynės naktiniais reisais statistiškai daugiausiai keleivių keliasi pirmą valandą dvidešimt minučių, o į Smiltynę – penktą valandą ryto. Didžiausias naktinių reisų populiarumas užfiksuotas sausio mėnesį.

patrick-robinson-529810-unsplash

Klientų patogumui – trumpasis numeris

Siekiant operatyviai klientams suteikti reikalingą informaciją, įdiegtas trumpasis telefono numeris 1870. Nuo šiol informacija yra lengvai pasiekiama, tad klientams nebereikia ieškoti atskirų „Smiltynės perkėlos“ skyrių ar darbuotojų kontaktų bei bandyti įsiminti daug skaičių turinčius telefonų numerius.

Paskambinę trumpuoju numeriu, klientai gali gauti bendrąją informaciją apie keltų grafikus, bilietų ir nuomos kainas, mokėjimus, leidimų išdavimus, sutartis; taip pat palikti atsiliepimą apie bendrovės darbą ir, esant poreikiui, susisiekti su Lietuvos jūrų muziejumi ir delfinariumu.

Informacija suteikiama ir klientams, bendraujantiems anglų kalba

„Žingsnis po žingsnio einame į priekį, įgyvendinimo laukia dar ne viena idėja. „Smiltynės perkėlos“ tikslas – būti socialiai atsakinga, į klientą orientuota ir efektyvia bendrove“, – sakė Pardavimų ir klientų aptarnavimo skyriaus vadovė Inga Valutienė.