Kai kurioms poroms tiesiog lemta būti kartu. Morgana ir Devinas kaimynystėje gyveno 15 metų, apsipirkinėdavo toje pačioje parduotuvėje, sportuodavo tame pačiame sporto klube ir eidavo į daugybę tų pačių renginių, tačiau jie niekada nebuvo susitikę, kol vieną gražią dieną pats Kupidonas nusprendė ištraukti meilės strėlę. Po viso to sekė graži istorija.

Šiandien ši pora – laimingai gyvena santuokoje, bet vienos vestuvių ceremonijos su būriu draugų, abiejų šeimomis ir medaus mėnesiu aplink pasaulį jiems nepakako. Tikriesiems nuotykių ieškotojams (o jie išties tokie!) į galvą šovė idėja kartu apkeliauti pasaulį ir atnaujinti vestuvių įžadus kad ir kur jie beatsidurtų. Šios minties rezultatas: 100 vestuvinių ceremonijų 100 skirtingų šalių!

Leiskime Morganai papasakoti šiek tiek daugiau apie jų kelionę.

,,Po mūsų pabėgimo praėjus savaitei, Devinas turėjo žurnalistinę kelionę į Puerto Vallartą Meksikoje. Jis gavo leidimą kartu vežtis ir mane, todėl mes tai pavadinome medaus mėnesiu. Einant pro Dievo Motinos ikoną Gvadalupės katedroje miesto centre Devinas paklausė: ,,Ei, gal norėtum čia susituokti?” O aš atsakiau: ,,Žinoma.”

Pasirodo, kad viena moteris, kurią jie sutiko kelionėje, buvo įšventinta Jungtinėse Valstijose, todėl jų turo gidas pasiūlė jai pasakyti keletą žodžių apie meilę. Taigi, pora nuėjo iki katedros priekio, nusimovė vestuvinius žiedus ir pasakė naujus įžadus, kad atnaujintų savo santuoką, kuriai tądien suėjo 13 dienų.

,,Devino įžadai mane taip sujaudino, kad aš apsiverkiau. Jausmas antrą kartą tuokiantis buvo gilesnis ir romantiškesnis, nors nuo pirmųjų vestuvių buvo praėję vos 13 dienų, – kalbėjo ji. – Mes apsimainėme žiedais, pasibučiavome, o keistuoliai katedros suoluose pradėjo ploti ir sveikinti.

,,Mes išbėgome iš katedros pakylėti, apėmė troškimas tai padaryti visur! Kitą dieną Devinas paprašė manęs tekėti už jo 100 kartų 100 skirtingų valstybių. Aš lengvai sutikau.“

Šie du žmonės visada buvo pakvaišę dėl kelionių, tai buvo aišku jau nuo pirmųjų pasimatymų. Pirmoji, kaip poros kelionė, įvyko maždaug po metų draugystės, kai jie keliavo po buvusios Sovietų sąjungos šalis: Gruziją, Armėniją ir Azerbaidžaną.

Kaip gyvenimo trenerė, Morgana visame pasaulyje yra dieviškosios programos praktikų vadovė, o Devinas yra kelionių rašytojas, kas, žinoma, reiškia, kad jis taip pat daug keliauja. Kurį laiką pora gyveno užsienyje – Morgana lyderiavo praktikai Bali, o Devinas buvo Pietų Afrikoje, kurioje sugalvojo pasipiršti Morganai.

,,Jis laikėsi savo sumanymo. Kaskart 4 valandą ryto jis braudavosi per krūmynus,  kad patektų į pastatą, kuris turėjo internetą. Visa tai tik tam, jog galėtų pasikalbėti su manimi per ,,Skype“ programėlę, kelioms minutėms prieš prasidedant mano dienos praktikai“, – savo romantišką draugystę atpasakojo Morgana.

Po pirmųjų vestuvių Meksikoje, Devinas įkūrė internetinį puslapį, todėl nebuvo kelio atgal iš šio projekto – dvejos vestuvės įvyko, liko 98.

Kaip ir kiti keliautojai, pora taip pat mielai susipažįsta su vietine kultūra ir yra laiminga, kad gali pritaikyti savo vestuvių ceremonijas prie vietinių tradicijų. Pavyzdžiui Turkijoje, Morgana prie altoriaus atjojo su arkliu, Slovėnijoje Devinas turėjo nešti ją 99 tradicinius žingsnius į Bled salą, ir pavadino tai ,,99 kančių žingsniais“.

Paklausiau Morganos apie jos iki šiol keisčiausią vestuvių ceremoniją, todėl ji papasakojo viską apie jų vienos dienos kostiumus San Marine.

,,Užaugau svajodama apie vestuves su kostiumais, todėl kai San Marine mus pakvietė turėti visos dienos viduramžių vestuves su kostiumais, kurios vyks tūkstančio metų senumo bokšte, aš privalėjau tai padaryti.

Didžiąją dienos dalį praleidau sėdėdama bokšte, apsirengusi viduramžių rūbus ir laukdama savo vyro, kuris turėjo atsiųsti man suknelę, batelius bei papuošalus, kol 4 riteriai ir dvi damos laukė. Pristačius mano apdarus, moteris lotyniškai  dainavo viduramžių dainas, kol mane rengė ir šukavo viduramžių stiliumi, – apie savo keistas vestuves pasakojo Morgana. – Tuo metu mano vyras apačioje esančioje aikštėje prie bokšto derėjosi ir pasirašinėjo sutartį su San Marino netikru kunigu, kuris diktavo mano kaip nuosavybės perdavimo sąlygas.“

Jų šeimos ir draugai ne visada gali dalyvauti ceremonijose, Bet Morgana sako, kad jie dėl to nesikremta.

,,Mano tėtis yra tiesiog laimingas matydamas, kad aš pagaliau ištekėjau. Esu tikra, kad jis labai ilgai susirūpinęs laukė, kol aš pagaliau ištekėjau pirmąjį kartą. Tuomet man jau buvo 47-eri.“

Liko 86 valstybės ir dar daugiau vestuvių įgyvendinti, todėl šią Morganos ir Devino kelionę yra išties įdomu sekti. Artimiausia kelionę planuojama į pietinę Afriką – Pietų Afrikos Respubliką, Lesotą, Svazilandą ir Mozambiką, o toliau poros sąraše – Pietų Amerika.

Jei norite sekti jų nuotykius ir vaizdo įrašus iš įvykusių vestuvių, užsukite į jų blogą – In The Know Bride arba sekite juos Facebook ir Twitter.