Stambiausios JAV mažų sąnadų oro linijos „Southwest Airlines“ parodė nepriekaištingą viešųjų ryšių pavyzdį, kaip galima už minimalų biudžetą laimėti tūkstančių simpatijas.

Bendrovės pilotas Johnas Richie prieš skrydį iš Denverio į Pitsburgą keleiviams per garsiakalbį pranešė, jog jis jau skraido 22 metus, po to kai pasitraukė iš JAV karinių oro pajėgų.

Lėktuvo kapitonas tvirtino, jog visuomet sekė, kiek keleivių jis praskraidina, o šis reisas tapo jubiliejiniu – jame sėdėjo milijoninė piloto keleivė.

„Southwest Airlines“ pilotas merginai įteikė butelį šampano, lėktuvo bilietą su autografu bei tiek grynų pinigų, kiek kainavo jai šis skrydis.

Tai yra šviesulys oro linijų bendrovėms po keletos itin tragiškų viešųjų ryšių klaidų, kurias padarė „United Airlines“ bei „Delta“.