Susigundžiusi pavasario atostogas praleisti Egipte, vilnietė buvo nemaloniai nustebinta. Poilsis egzotika alsuojančioje šalyje keliautojai apkarto. Viešbutis „Coral Beach Resort 4*“, kuriame buvo apgyvendinta lietuvė su dviem mažamečiais vaikais ir mama, pasak moters, nė iš tolo nepanašus į tai, ką kelionių organizatorius „Tez Tour“ skelbia savo interneto svetainėje.

Viešbučio būkle, netvarka ir nešvara jame pasibaisėjusi vilnietė (redakcijai vardas ir pavardė žinomi) nusprendė netylėti ir tautiečius perspėti apie skirtumus tarp parduodamų kelionių nuotraukų bei aprašymų ir vaizdo realybėje. Moterį labiausiai papiktino kelionių organizatorių abejingumas. „Atvykome į Hurgada. Taip blogai dar nėra buvę. Viešbutis „Coral Beach Resort 4*“ žiauriai prastas, kambariai tragiški, o blogiausia tai, kad neturiu kuo maitinti vaikų. „Tez Tour“ atstovai siuntinėja vieni pas kitus ir niekuo nepadeda!“ – piktinosi moteris.

Už dviejų suaugusiųjų ir dviejų mažamečių vaikų kelionę sumokėjusi 2058 eurų moteris pasibaisėjo viešbučio netvarka ir nešvara jame. „Kambariai ir baldai juose labai seni, turi nemalonų kvapą, kilimas nutriušęs, negaliu net vaiko pasodinti ant žemės. Kūdikio lovelė sulūžusi. Maisto pasirinkimas labai skurdus, tikrai netenkina, tai yra blogiausia. Paprasčiausia bulvę ir morką sudėtinga gauti. Kambaryje arbatinuką galima tik gauti už papildomą mokestį“, – pasakojo ji.

page

Moteris Egipte atostogauja penktą kartą, Hurgados kurorte – pirmą. Ji teigia, kad iki šios kelionės niekada neteko susidurti su panašiais nesklandumais ir organizatorių abejingumu: „Vietinis „Tez Tour“ gidas siuntinėja mane pirmyn atgal. Iš pradžių liepė susisiekti su atstovais Lietuvoje, vėliau, kai pasakiau, kad turiu tartis su juo – pasakė, kad visi geri viešbučiai užimti.“

„Tez Tour“ Viešųjų ryšių ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė sakė apie šią situaciją žinanti. „Biuras Egipte informavo, kad yra gautas minimos klientės kreipimąsis. „Tez Tour“ atstovai Hurgadoje susiekė su kliente ir situaciją stengiamasi spręsti vietoje“, – teigė I. Aukštuolytė.

Vakare atostogaujanti moteris iš kelionių organizatoriaus sulaukė pasiūlymo keisti viešbutį. „Visą dieną bandžiau susitarti dėl viešbučio pakeitimo, bet vakare sulaukiau visai ne tokio pasiūlymo, kokio tikėjausi. Man pasiūlė po dviejų dienų persikelti į kitus viešbučius tik jei primokėsiu gana dideles pinigų sumas“, – nusivylimo neslėpė ji.