Dažnai kelionėse, ypatingai kuomet keliaujame vieni, mums iškyla daugybė klausimų. Todėl kreipiamės į vietinius gyventojus, pardavėjus, padavėjus ir kitus žmones, iš kurių tikimės pagalbos. Ieškodami atsakymų lėktuve, kreipiamės į skrydžių palydovus.

Stiuardesė Sarah Steegar atskleidė kokie yra dažniausiai užduodami klausimai, kurių skrydžių palydovai tiesiog negali pakęsti:

1. Mano mama/draugas/sesė sėdi kitame lėktuvo gale, ar galėtumėte sukeisti žmones vietomis, kad mes sėdėtume šalia?

„Tai tipinė situacija. Žinoma, nėra smagu atlaikyti ilgą skrydį sėdint vienam, juolab žinant, jog tavo artimas žmogus yra kažkur tame pačiame lėktuve. Tačiau, ne viskas taip paprasta. Jeigu norite sėdėti kartu, yra kelios išeitys: iš anksto užsirezervuoti sėdėjimo vietą sumokant mokestį arba bandyti susikeisti vietomis pačiam. Kad ir kaip norėtume jums padėti, mums nėra malonu eiti pas žmones ir prašyti jų susikeisti vietomis. Be to, yra daugybė kitų dalykų, kuriais turime pasirūpinti. O jeigu ir sutiktume jums padėti, atsirastų kitų žmonių, kurie norėtų to paties. Tuomet perkėlinėdami keleivius kaip žaidimo „Tetris“ daleles užtruktume visą amžinybę“, – sako moteris.

2. Matau, jog verslo/pirmoje klasėje yra laisvų vietų, galbūt galėčiau atsisėsti ten?

„Juk ir patys puikiai žinote, kad negalite.. Kodėl verčiate mane būti viską draudžiančia blogiuke?“, – klausia stiuardesė.

3. Ar galėtumėte per garsiakalbius pranešti, kad nusileidus, žmonės iš lėktuvo mane išleistų patį pirmą? Turiu jungiamąjį skrydį, į kurį bijau nespėti.

„Kartais yra sunku suprasti ar keleivis meluoja, nes stengiasi išvengti spūsties, ar jam iš tiesų yra reikalinga pagalba. Dažniausiai bandau paaiškinti, jog kiti keleiviai užmirš apie šį perspėjimą ir tai niekuo nepadės. Tačiau, kartais matydama liūdnas keleivių akis, kurios išduoda apie nerimą nespėti į sekantį skrydį, mandagiai apie tai pranešu visam lėktuvui“, – pasakoja S. Steegar.

Stewardess instructing passengers on airplane over the loudspeaker

4. Gal galite už mane užkelti šį milžinišką krepšį?

„Galbūt ši taisyklė galiodavo anksčiau, bet jau nebe. Į mūsų pareigas tai neįeina, nebent tai yra neįgalus, senyvas, sužeistas keleivis, kuriam yra reikalinga pagalba. Oro linijos nenori, kad skrydžių palydovai nuolatos skųstųsi nugaros skausmais“, – teigia mergina.

5. Ar turite tušinuką?

„Tai nekaltas klausimas, tačiau man atsakius „ne“, daugelis keleivių supyksta. Supraskite, paskolinus tušinuką yra 95 procentai, kad jo nebeatgausiu. Šis greičiausiai atsidurs keleivio krepšyje, po sėdyne ar kur nors kitur, tik ne pas mane. Be to, tušinuko dažniausiai mums reikia patiems – užsirašyti maisto, gėrimų užsakymams ir kitiems dalykams“, – sako S. Steegar.